Szanowni Państwo,
poniżej umieszczamy nowy regulamin korzystania z posiłków wydawanych przez stołówkę szkolną w roku szkolnym 2022/2023:
- Podstawą do zapisu dziecka na listę obiadową jest terminowe uiszczenie opłaty za dany miesiąc. UWAGA!!! Obowiązują daty wpływu na konto! Cena obiadu wynosi 10zł.
- Opłatę za posiłki należy dokonać przelewem na konto bankowe:
SP81
02-785 Warszawa
Puszczyka 6
61 1030 1508 0000 0005 5035 1072
- W tytule przelewu należy wpisać w następującej kolejności: żywienie, miesiąc, klasa, nazwisko i imię dziecka. Każdy uczeń musi być opłacony oddzielnym przelewem.
- Nieobecność dziecka na obiedzie należy zgłosić najpóźniej do godz. 9.00 w dniu nieobecności mailowo: sp81@edu.um.warszawa.pl lub telefonicznie 22 643-61-06.
- Zwrot za niewykorzystane posiłki odliczany będzie od wpłaty za następny miesiąc.
- Kwotę przelewu uwzględniającą zgłoszoną nieobecność ucznia na posiłku należy wcześniej uzgodnić z administracją telefonicznie 22 643-61-06.
- W przypadku braku zgłoszenia nieobecności nie ma odliczeń.
- Rezygnację z żywienia należy zgłosić w formie pisemnej w administracji szkoły lub mailowo na adres: sp81@edu.um.warszawa.pl Brak informacji o rezygnacji wiąże się
z naliczaniem opłat.
Wszystkie informacje o obiadach jak jadłospis na dany tydzień, regulamin korzystania z posiłków czy regulamin jadalni znajduje się na stronie w menu głównym UCZEŃ/RODZIC w zakładce OBIADY.